Σεμινάριο για τα φωτοβολταϊκά

Από το ΚΕΚ του Επιμελητηρίου
Σεμινάριο με θέμα «Σχεδιασμός Φωτοβολταϊκών Προγραμμάτων» πραγματοποιεί το ΚΕΚ Τεχνικές Σχολές του Επιμελητηρίου Ηρακλείου στις 16 και 17 Απριλίου.

 

 ΚΕΚ Τεχνικές Σχολές του Επιμελητηρίου Ηρακλείου Σκοπός του σεμιναρίου είναι η παρουσίαση της τεχνολογίας των φωτοβολταϊκών συστημάτων, σε συνδυασμό με την παρουσίαση των τυπικών δειγμάτων σχεδίασης σταθμών, τη χρηματοοικονομική ανάλυση της αποδοτικότητας με παραδείγματα και τη σχεδίαση συστημάτων με χρήση κινούμενων ή σταθερών βάσεων.

Το κόστος συμμετοχής στο πρόγραμμα είναι 95 ευρώ ανά άτομα, ενώ εισηγητής θα είναι ο διδάκτωρ Φυσικής και ειδικός σχεδίασης και εγκατάστασης φωτοβολταϊκών Ανδρέας Γουγάς.

Η συνολική διάρκεια του προγράμματος είναι 8 ώρες και θα πραγματοποιηθεί τμηματικά από τις 5.00 – 9.00 το απόγευμα το Σάββατο 16 και από τις 9.00 – 1.00 το πρωί την Κυριακή 17 Απριλίου.

Περισσότερες πληροφορίες και αιτήσεις παρέχονται στο Κ.Ε.Κ. του Επιμελητηρίου Ηρακλείου στην οδό Κορωναίου 14, στον 4ο όροφο.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν επίσης να επικοινωνούν τηλεφωνικά για πρόσθετες πληροφορίες στα τηλέφωνα 2810 – 342 136 και 2810 331 590 με την κ. Μαίρη Βενιχάκη ( venihaki@katartisi.gr) από τις 8.30 το πρωί έως τις 2.30 το μεσημέρι.

Πηγή: http://www.cretalive.gr (7/4/2011)


 

Νέα σεμινάρια από το ΚΕΚ
Νέα αυτοχρηματοδοτούμενα σεμινάρια από το ΚΕΚ

Μία σειρά από νέα αυτοχρηματοδοτούμενα σεμινάρια διοργανώνει το ΚΕΚ Τεχνικές Σχολές Επιμελητηρίου Ηρακλείου,

1. «Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για τις Φωτοβολταϊκές Επενδύσεις και Τεχνολογίες»

Απευθύνεται σε παραγωγούς ηλεκτρικής ενέργειας από Φ/Β, δυνητικούς επενδυτές, τεχνικούς εγκαταστάτες .

Σκοπός του σεμιναρίου είναι η παρουσίαση της Τεχνολογίας των φωτοβολταϊκών Συστημάτων, καθώς επίσης και η παρουσίαση τυπικών δειγμάτων σχεδίασης σταθμών, η χρηματο-οικονομική ανάλυση της αποδοτικότητας (με παραδείγματα), και η σχεδίαση συστημάτων με χρήση κινούμενων ή σταθερών βάσεων.

Εισηγητής είναι ο κ. Γουγάς Ανδρέας, Φυσικός PHD – Ειδικός Σχεδίασης και εγκατάστασης Φ/Κ Συστημάτων και το κόστος του προγράμματος είναι 95€ ανά συμμετοχή.

Χρόνος διεξαγωγής:8 ώρες – Σάββατο 16/04 από 5μ.μ. έως 9 μ.μ. & Κυριακή 17/04/11 από 9 π.μ. έως 1 μ.μ

2. «Τα Μυστικά της Σύγχρονης Πώλησης»

Απευθύνεται σε πωλητές που έρχονται σε άμεση επαφή με τους πελάτες (face-to-face ή τηλεφωνικά) επηρεάζοντας αποφασιστικά το επίπεδο εξυπηρέτησης τους και που στα πλαίσια των καθηκόντων τους αναζητούν αποτελεσματικούς τρόπους συμπεριφοράς και επικοινωνίας.

Επίσης απευθύνεται σε στελέχη που επιθυμούν να εφαρμόσουν την φιλοσοφία της σωστής επικοινωνίας, συμπεριφοράς και εξυπηρέτησης των πελατών της επιχείρησης.

Σκοπός του προγράμματος είναι να καθοδηγήσει και να ενδυναμώσει τους εργαζόμενους σε επιχειρήσεις της Λιανικής, παρέχοντας σύγχρονες μεθόδους και απαντήσεις σε κρίσιμα ζητήματα. Το σεμινάριο είναι ένα συμμετοχικό (Interactive) πρόγραμμα που θα βελτιώσει τις γνώσεις και τις ικανότητες των συμμετεχόντων σε θέματα πωλήσεων, επικοινωνίας και συμπεριφοράς.

Εισηγήτρια είναι η κα Πετράκη Μαρία, οικονομολόγος και το κόστος του προγράμματος είναι 90€ ανά συμμετοχή.

Χρόνος διεξαγωγής: 10 ώρες – Δευτέρα 28/03 από 5μ.μ. έως 9 μ.μ. Τετάρτη 30/03 5μ.μ. έως 8 μ.μ. & Δευτέρα 04/04 από 5μ.μ. έως 8 μ.μ

3. «BRANDING AND IDENTITY» (ΕξειδικευμένοΣεμινάριο)

Το σεμινάριο είναι μια εισαγωγή στο ρόλο και τη λειτουργία του σύγχρονου Branding προσαρμοσμένο στις μικρές-μεσαίες επιχειρήσεις. Θα καλυφθούν πολλά συναρπαστικά και επίκαιρα θέματα, τα οποία θα ρίξουν φως σε νέες, ίσως ανεκμετάλλευτες προοπτικές.

Η εισήγηση θα πραγματοποιηθεί από εξειδικευμένη επιχείρηση στο Branding που δραστηριοποιείται στην Αγγλία στα Ελληνικά.

Στόχος του σεμιναρίου είναι η ενίσχυση των τοπικών επιχειρήσεων σε στρατηγικούς τομείς, ώστε να μπορούν να παίξουν πιο ανταγωνιστικό ρόλο σε ένα εξωστρεφές και μεταβαλλόμενο περιβάλλον.

Απευθύνεται

Σε επιχειρηματίες κάθε ηλικίας, μικρών-μεσαίων επιχειρήσεων, διευθυντές οργανισμών/υπηρεσιών επιχειρηματικού ή κοινωνικού χαρακτήρα, Προέδρους επιχειρηματικών δικτύων, φορείς της πολιτείας, Δημάρχους, περιφερειάρχες, νέες επιχειρήσεις ή επιχειρηματικά ξεκινήματα που αντιμετωπίζουν διεθνή ανταγωνισμό.

Ακόμα σε στελέχη επιχειρήσεων από το χώρο του marketing και της επικοινωνίας που ενδιαφέρονται να εκμεταλλευτούν την καινοτομία και τη σωστή εικόνα προκειμένου να ανταγωνισθούν δυναμικά σε ένα τοπικό ή διεθνές περιβάλλον. Το σεμινάριο θα είναι ιδιαιτέρως χρήσιμο σε επιχειρήσεις που αντιμετωπίζουν διεθνή ανταγωνισμό.

Ενότητες Σεμιναρίου:

  • Τι εννοούμε με τον όρο brand.
  • Η μεγάλη αλλαγή στις επιχειρηματικές επικοινωνίες.
  • Πως μπορούμε να γεφυρώσουμε τη στρατηγική με τη δημιουργικότητα.
  • Branding και στρατηγικός σχεδιασμός.
  • Κοινωνικά brands και μικρή-μεσαία επιχείρηση.
  • Το Branding και ντιζάιν ως καταλύτες για καινοτομία.
  • H εταιρική ταυτότητα και η σημασία της.
  • Εκμετάλλευση των άυλων πόρων.
  • Σύντομη αναφορά σε ζητήματα πνευματικής ιδιοκτησίας.
  • Το παράδοξο της ονομασίας προέλευσης.
  • Νέοι προσανατολισμοί, social media branding.
  • Πρακτικές συνεργασίας με δημιουργικούς επαγγελματίες.

Εισηγητής είναι ο κ. Ζεβελάκης Σπύρος MA (CSM) Creative Director/Partner και το κόστος του προγράμματος είναι 150€ ανά συμμετοχή.

Χρόνος διεξαγωγής: 5 ώρες – Δευτέρα 18/04 από 5μ.μ. έως 8 μ.μ. & Τρίτη 19/04/11 από 5 μ.μ. έως 9 μ.μ

4. «Όλα όσα θα πρέπει να γνωρίζει ο Βοηθός Λογιστή»

Απευθύνεται σε βοηθούς λογιστών, μεσαία και ανώτερα στελέχη λογιστηρίου (εργαζόμενοι σε εταιρίες και Λογιστικά γραφεία ) καθώς και σε όσους επιθυμούν να αποκτήσουν τις βασικές γνώσεις και δεξιότητες που απαιτούνται προκειμένου να εξασφαλίσουν και να ελέγξουν την ομαλή και αποδοτική λειτουργία ενός σύγχρονου Λογιστηρίου προσαρμοσμένο στις ανάγκες της οικονομικής κρίσης .

Σκοπός του σεμιναρίου είναι η παροχή σε βασικές θεωρητικές και πρακτικές γνώσεις για τους βοηθούς λογιστών.

Οι συμμετέχοντες θα αποκτήσουν ολοκληρωμένη εικόνα των βημάτων των διαφόρων διεργασιών του λογιστηρίου μέσα από σύγχρονα εργαλεία καθημερινής δράσης, ενώ ταυτόχρονα εξασφαλίζεται μία συνεχής υποστήριξη των βοηθών λογιστών επί 12 μήνες μετά την παρακολούθηση του σεμιναρίου για οποιοδήποτε θέμα λογιστηρίου.

Εισηγητής είναι ο κ Κοκολάκης Γρηγόριος, και το κόστος του προγράμματος είναι 120€ ανά συμμετοχή.

Χρόνος διεξαγωγής: 20 ώρες – Τετάρτη 27/04 από 5μ.μ. έως 9 μ.μ., Σάββατο 30/04 από 9π.μ. έως 1 μ.μ., Δευτέρα 02/05 από 5μ.μ. έως 9 μ.μ., Τετάρτη 04/05 από 5μ.μ. έως 9 μ.μ.& Σάββατο 07/05/11 από 9 π.μ. έως 1 μ.μ.

5. «Βασικές Δεξιότητες Χρήσης Εφαρμογών Η/Υ»

Πώς να εκπαιδευτείτε στη Χρήση Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και να αποκτήσετε το αναγνωρισμένο Πιστοποιητικό το οποίο είναι κατάλληλο για πρόσληψη στο Δημόσιο μέσω ΑΣΕΠ

Τμήμα Αρχαρίων διάρκειας 80 ωρών από 28/03 έως 16/05/11 Ενότητες: windows, word, excel, internet, με κόστος 380€ (συμπεριλαμβανομένου του κόστους πιστοποίησης)

Τμήμα Προχωρημένων διάρκειας 30 ωρών από 30/04 έως 16/05/11 Ενότητες: windows, word, excel, internet με κόστος 280€ (συμπεριλαμβανομένου του κόστους πιστοποίησης)

Εξειδικευμένες Δεξιότητες, διάρκειας 20 ωρών από 21/05 έως 30/05/11 Ενότητες: Access, Power Point, με κόστος 200€ (συμπεριλαμβανομένου του κόστους πιστοποίησης)

6. «Απόκτηση και Ανανέωση Διπλώματος ADR

Εκπαίδευση Οδηγών Οχημάτων Μεταφοράς Επικίνδυνων Εμπορευμάτων

Βασική εκπαίδευση και υγρά καύσιμα, διάρκειας 32 ωρών Παρασκευή 08/04 ώρα 15:00-21:30, Σάββατο 09/04 ώρα 15:00-21:30 & Κυριακή 10/04 ώρα 15:00-21:30, Δευτέρα 11/04/11 ώρα 14:00-20:30 με κόστος € 450,00 (συμπεριλαμβάνεται εκπαίδευση και παράβολο εξέτασης εκτός παράβολου έκδοσης διπλώματος).

Ανανέωση ADR, διάρκειας 28 ωρών Παρασκευή 08/04 ώρα 15:00-21:30, Σάββατο 09/04 ώρα 15:00-21:30 & Κυριακή 10/04 ώρα 15:00-18:30, & Τρίτη 12/04/11 15:00-21:30 με κόστος € 430,00 (συμπεριλαμβάνεται εκπαίδευση και παράβολο εξέτασης εκτός παράβολου έκδοσης διπλώματος).

Πληροφορίες και αιτήσεις στο Κ.Ε.Κ. του Επιμελητηρίου Ηρακλείου Κορωναίου 14, 4ος όροφος, τηλ/νο 2810-342136 & 331590 κα Μαίρη Βενιχάκη venihaki@katartisi.gr από τις 08:30 έως 2:30 μ.μ. και ιστοσελίδα: www.katartisi.gr

Image 

Πηγή: http://www.cretalive.gr (23/3/2011)


Εκπαιδευτές για τις Σχολές του αναζητεί το Επιμελητήριο Ηρακλείου

Το Πιστοποιημένο Κέντρο Επαγγελματικής Κατάρτισης ΚΕΚ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ προκειμένου να ανανεώσει το μητρώο εισηγητών που διατηρεί, καθώς και τα θέματα των σεμιναρίων του καλεί τους ενδιαφερομένους εισηγητές εκπαιδευτικών προγραμμάτων να εκδηλώσουν το ενδιαφέρον τους για συνεργασία.

Για το σκοπό αυτό, καλεί τους εκπαιδευτές που ήδη έχουν διδακτική εμπειρία και ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν ή να προτείνουν κάποιο εκπαιδευτικό πρόγραμμα, να υποβάλλουν αιτήσεις συνεργασίας για τα προγράμματα που διεξάγει το ΚΕΚ.

Παράλληλα καλεί κάθε ενδιαφερόμενο που διαθέτει κάποια ενδιαφέρουσα πρόταση για συνεργασία στα πλαίσια ευρωπαϊκού χρηματοδοτούμενου προγράμματος, να επικοινωνήσει με το ΚΕΚ, προκειμένου να διερευνηθεί η πιθανότητα κοινής υποβολής προγράμματος ή συνεργασίας. Οι προτάσεις τους θα πρέπει να περιλαμβάνουν συγκεκριμένες εκπαιδευτικές ενότητες και αναλυτικό βιογραφικό σημείωμα με φωτογραφία, με έμφαση στην εκπαιδευτική τους εμπειρία.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλλουν το βιογραφικό τους στη διεύθυνση του ΚΕΚ, Κορωναίου 14 (4ος όροφος), 71201 Ηράκλειο, ή μέσω ταχυδρομείου, courier, e-mail. Για πληροφορίες τηλ. 2810 342136, 331590 κα Μαίρη Βενιχάκη venihaki@katartisi.gr

Πηγή: http://www.cretalive.gr (1/2/2011)

Επισκέψεις και άλλα!

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 38 επισκέπτες

συνολικά μας έχουν επισκεφθεί...

2430106

Προβολές σελίδων

Σήμερα
Χθές
2065
1533

Η IP σας είναι: 18.207.137.4