Υβριδικό Αυτοκίνητο & Φόρουμ Κοινωνικής Επιχειρηματικότητας

Φόρουμ Κοινωνικής Επιχειρηματικότητας

Στο πλαίσιο του Φόρουμ Κοινωνικής Επιχειρηματικότητας που θα διεξαχθεί την Πέμπτη, 20 Νοεμβρίου και την Παρασκευή, 21 Νοεμβρίου 2014 στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων, ο "Άνεμος Ανανέωσης" - Κοινωνική Συνεταιριστική Επιχείρηση, σε συνεργασία με το INNOVATHENS Κόμβος Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας  της Τεχνόπολης του Δήμου Αθηναίων, σας προσκαλούν σε Συνέντευξη Τύπου για την παρουσίαση του project «Υβριδικό Ηλεκτρο-Υδρογονο-κίνητο Αυτοκίνητο».

 

 

ImageImage ImageImage

 

Δελτίο Τύπου
«Υβριδικό Ηλεκτρο-Υδρογονο-κίνητο Αυτοκίνητο»
Συνέντευξη Τύπου για την παρουσίαση του project
Πέμπτη, 20 Νοεμβρίου 2014, ώρα 11:15

Κτίριο Innovathens, «Τεχνόπολις» Δήμου Αθηναίων, Πειραιώς 100, Γκάζι

 

Στο πλαίσιο του Φόρουμ Κοινωνικής Επιχειρηματικότηταςπου θα διεξαχθεί την Πέμπτη, 20 Νοεμβρίου και την Παρασκευή, 21 Νοεμβρίου 2014 στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων, ο "Άνεμος Ανανέωσης" -Κοινωνική Συνεταιριστική Επιχείρηση, σε συνεργασία με το INNOVATHENSΚόμβος Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας της Τεχνόπολης του Δήμου Αθηναίων, σας προσκαλούν σε Συνέντευξη Τύπου για την παρουσίαση του project «Υβριδικό Ηλεκτρο-Υδρογονο-κίνητο Αυτοκίνητο». Το project υλοποιήθηκε από μαθητές του 6ου ΕΠΑ.Λ. Ηρακλείου Κρήτης, υπό την επίβλεψη και καθοδήγηση των καθηγητών του σχολείου και με υπεύθυνο καθηγητή τον Εμμανουήλ Καγιαμπάκη, Εκπαιδευτικό Ηλεκτρολόγο Μηχανικό, MSc.

Η παρουσίαση του project και η Συνέντευξη Τύπου πραγματοποιείται με την υποστήριξη του Ιδρύματος Χάινριχ Μπελ Ελλάδας και του Ευρωπαϊκού Δικτύου Νέων για τη Βιώσιμη Ενέργεια (Sustainable Energy Youth Network - SEYN). Η μεταφορά του Υβριδικού Ηλεκτρο-Υδρογονο-κίνητου Αυτοκινήτου πραγματοποιείται με την ευγενική προσφορά της Express Service και της Minoan Lines .

Η Συνέντευξη Τύπου θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη, 20 Νοεμβρίου και ώρα 11:15 στο κτίριο Innovathensτης Τεχνόπολης του Δήμου Αθηναίων. Στη Συνέντευξη Τύπου θα συμμετάσχουν ο υπεύθυνος καθηγητής του project Εμμανουήλ Καγιαμπάκης, ο καθηγητής Δημήτρης Αγαπάκης, ο Πρόεδρος της ΚΟΙΝ.Σ.ΕΠ. "Άνεμος Ανανέωσης", Νίκος Χρυσόγελος, καθώς και οι μαθητές Γαβριέλα Χατζάκη, Ιωάννης Κοντονασάκης και Κάρολος Χαλαμπαλάκης.

Το αυτοκίνητο του μέλλοντος δεν καταναλώνει καύσιμα (βενζίνη ή πετρέλαιο) που ρυπαίνουν το περιβάλλον και είναι αθόρυβο στη λειτουργία του. Στη θέση του ρεζερβουάρ των συμβατικών αυτοκινήτων έχει υποδοχή για την ηλεκτρική φόρτιση του. Η καινοτομία βρίσκεται στην μονάδα Κυψέλης υδρογόνου που κατασκευάστηκε και από την οποία φορτίζεται το ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Η μονάδα αυτή μπορεί να βρίσκεται μέσα στο αυτοκίνητο, παρέχοντας πλήρη αυτονομία στην κίνηση του, προσεγγίζοντας πολλαπλάσια χιλιομετρική απόσταση από την εργοστασιακή.

Η μονάδα αυτή είναι ένα πλήρες σύστημα Ηλεκτρονικού και Ηλεκτρο-μηχανολογικού ελέγχου, με όλα τα συστήματα ασφαλείας, καθώς επίσης και ένα ενσωματωμένο σύστημα πλοήγησης, το οποίο μπορεί να επικοινωνεί με τοπικές και απομακρυσμένες κινητές συσκευές, μεταφέροντας δεδομένα και λειτουργικά στοιχεία μέσω internet.

Το καύσιμο που χρησιμοποιεί είναι το υδρογόνο το οποίο βρίσκεται αποθηκευμένο σε δύο φιάλες υδριδίων μετάλλων. Μέσω της Κυψέλης καυσίμου και ενός τροποποιημένου Inverter DC/AC επιτυγχάνεται η ηλεκτρική φόρτιση του αυτοκινήτου.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το χρησιμοποιούμενο υδρογόνο της μονάδας πρέπει να προέρχεται από Ηλεκτρόλυση του Νερού (Η2Ο) μέσω Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας (ΑΠΕ) και συγκεκριμένα από φωτοβολταïκά πάνελς. Έτσι, το σύστημα είναι φιλικό προς το περιβάλλον, τόσο κατά τη διαδικασία παραγωγής του υδρογόνου, όσο και κατά την κίνηση του αυτοκινήτου μέσα στην πόλη.

Αποτέλεσμα είναι το Ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο (Electric Smart της Mercedes) να αποκτά πλήρη αυτονομία κινητικότητας, προσεγγίζοντας πολλαπλάσια χιλιομετρική απόσταση από την εργοστασιακή, ενώ είναι φιλικό προς το περιβάλλον με μηδενικούς ρύπους.

Για περισσότερες πληροφορίες για το project του Υβριδικού Ηλεκτρικού Αυτοκινήτου επισκεφθείτε τις ιστοσελίδες http://electricallab.gr και http://6epal-irakl.ira.sch.gr ενώ για το Φόρουμ Κοινωνικής Επιχειρηματικότητας την ιστοσελίδα http://seforum.gr/

Εργοστασιακά χαρακτηριστικά αυτοκινήτου:

  • Ισχύς ηλεκτροκινητήρα 35 – 55 ΚWatt,
  • Ροπή 130 Nm
  • Μέγιστη περιστροφή 12.000 RPM.
  • Κατανάλωση 15 ΚWh / 100 Κm
  • Μέγιστη ταχύτητα 125 Κm/h
  • Επιτάχυνση 0 – 60 Κm/h σε 5 secs, 0 -100 Κm/h σε 12 secs
  • Αυτονομία 450 Κm
  • Ισχύς Inverter 5 ΚW / 230 V A.C.
  • Ισχύς κυψέλης καυσίμου H2 5 ΚW / 72 V D.C.
  • Δύο φιάλες υδριδίων μετάλλων για την αποθήκευση του υδρογόνου, χωρητικότητας 2x3 m3.

Το συγκεκριμένο project εντάσσεται στο πλαίσιο των Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων της Δευτεροβάθμιας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, σκοπός των οποίων είναι οι μαθητές, με την καθοδήγηση των καθηγητών να υλοποιούν καινοτόμες δράσεις και κατασκευές, αξιοποιώντας τις γνώσεις και την τεχνογνωσία που αποκομίζουν από τη φοίτηση τους στο Επαγγελματικό Λύκειο.


Δείτε επίσης σχετικές Δημοσιεύσεις στους παρακάτω συνδέσμους:

1. ΕΚΠΟΜΠΗ «Εco news» στο SKAI TV, Επεισόδιο 20/11/2014 21:55

Το «Εco news» ανοίγει παράθυρο στον κόσμο μεταφέροντας περιβαλλοντικές ειδήσεις, παρουσιάζοντας πράσινες καινοτομίες, καλές πρακτικές, αλλά και αναδεικνύοντας πρωτοβουλίες πολιτών. Ένα οικολογικό δελτίο ειδήσεων με την Κατερίνα Χριστοφιλίδου.

2. Απευθείας μετάβαση στο Video στην ΕΚΠΟΜΠΗ «Εco news» του SKAI TV (Επεισόδιο 20/11/2014 21:55)

3. Στο site της εταιρείας: Άνεμος Ανανέωσης και το αυτοκίνητο του μέλλοντος. (http://www.flust.gr)

4. Κρήτη: Μαθητές κατασκεύασαν υβριδικό ηλεκτρουδρογονο-κίνητο ΙΧ (energypress.gr)

5. Κρήτη: Μαθητές κατασκεύασαν υβριδικό ηλεκτρουδρογονο-κίνητο ΙΧ (hlektrologia.gr)

 


 

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

 

Επισκέψεις και άλλα!

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 201 επισκέπτες

συνολικά μας έχουν επισκεφθεί...

1167161

Προβολές σελίδων

Σήμερα
Χθές
4691
7752

Η IP σας είναι: 54.145.148.103