Οι Γερμανοί ετοιμάζουν επένδυση 1 δισ στην Κρήτη!

Γερμανο-Κρητική συνεργασία για Φωτοβολταϊκά και...αυτοκίνητα!

Στον τομέα των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας και απώτερο στόχο τα... Ηλεκτρικά Αυτοκίνητα!

Σούπερ επένδυση που μπορεί να φτάσει και το 1 δισ. Ευρώ στον τομέα των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και όχι μόνο ετοιμάζουν Γερμανοί στην Κρήτη!

Image 

Πρόκειται για Γερμανικές Εταιρείες – κολοσσούς, όπως η mia electric GmbH που ενδιαφέρονται να κάνουν επενδύσεις στην Ελλάδα και οι επικεφαλής τους έρχονται τη Δευτέρα 9/5/2011 στο Ηράκλειο μετά από μεσολάβηση του, Κρητικής καταγωγής, ευρωβουλευτή των Γερμανών φιλελευθέρων κ.Χατζημαρκάκη ο οποίος το περασμένο Σάββατο, είχε συναντηθεί και για τον σκοπό αυτό με τον υπουργό Ανάπτυξης κ. Χρυσοχοΐδη.

Οι δρ. Edwin Kohl και κ.Jeroen Haberland , πρόεδρος της εταιρείας “mia electric GmbH“ και διευθυντής της εταιρείας Circadian Solar αντίστοιχα, θα βρίσκονται τη Δευτέρα στο Ηράκλειο για να συζητήσουν για την τεράστια επένδυση που σχεδιάζουν στο χώρο των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και την ηλεκτροκινητικότητα στην Κρήτη - με αιχμή την παραγωγή ολοκληρωμένων συστημάτων φωτοβολταϊκών συστημάτων για μια σειρά εφαρμογών συνδεδεμένων στο δίκτυο, αλλά και εκτός δικτύου.

Οι   δρ.Edwin Kohl και κ.Jeroen Haberland , συνοδευόμενοι από τον κ.Χατζημαρκάκη, θα πετάξουν με ιδιωτικό τζετ την Κυριακή το βράδυ από το Saarbrücken στο Ηράκλειο και τη Δευτέρα θα έχουν επαφές με τον περιφερειάρχη κ.Αρναουτάκη (ο οποίος είναι ενήμερος για το όλο σχέδιο), θα δουν το δήμαρχο κ.Κουράκη που πιθανώς θα τους ξεναγήσει και στη Βιομηχανική, θα πάνε στο ΙΤΕ όπου θα συναντηθούν με τον κ.Στεφανίδη , το μεσημέρι θα δώσουν συνέντευξη Τύπου και αμέσως μετά θα αναχωρήσουν για την Γερμανία!

 Οι γνωρίζοντες λένε ότι πρόκειται για μια πολύ σοβαρή προοπτική που θα απογειώσει την Κρήτη στην περίπτωση που υλοποιηθεί αυτή η επένδυση (είναι στα ελληνικά χέρια το όλο θέμα…) ενώ αναζητούνται χώροι και στη Ρόδο και την Καλαμάτα που επίσης υπάρχει ηλιοφάνεια...

Ο κ. Χατζημαρκάκης θέλει να διαμορφωθεί συνεργασία και με το ΙΤΕ γι΄αυτό και θα υπάρξει συνάντηση έτσι ώστε ο επικεφαλής καθηγητής του πανεπιστημίου της Γερμανίας που έχει κάνει την εφεύρεση των νέων φωτοβολταϊκών να δημιουργήσει πεδίο συνεργασίας που θα ευνοήσει και άλλες συνεργασίες- επενδύσεις και στο μέλλον.

Σε κάθε περίπτωση στόχος της παραγωγής στο μέλλον θα είναι η τροφοδότηση ηλεκτρικών οχημάτων με ηλεκτρική ενέργεια ή με υδρογόνο.

Στο Ηράκλειο θα παρουσιαστούν τη Δευτέρα τα πρώτα σχέδια με στόχο να αναζητηθεί η διαμόρφωση ενός πιλοτικού προγράμματος που θα έχει:

  • Την ιδιωτική επένδυση,
  • την στήριξη κοινοτικών κονδυλίων ή με συγχρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων.

Η επένδυση είναι πολύ σημαντική και μεγάλη για τα δεδομένα της Κρήτης, αλλά αλλάζει τον ρόλο του νησιού σε σχέση με τις ανανεώσιμες.

Γιατί μπορούν να υπάρξουν πλήρεις και πρακτικές εφαρμογές που θα οδηγήσουν σε θέσεις εργασίας στην Κρήτη.

Σε πρώτο στάδιο η συνολική δαπάνη της επένδυσης εκτιμάται στα 500 εκ. ευρώ. Σε περίπτωση που θα προχωρήσει σε εφαρμογές όπως δίκτυο τροφοδοσίας για ηλεκτρικά αυτοκίνητα και χρήση ηλεκτρικών αυτοκινήτων η επένδυση θα φτάσει το 1 δις ευρώ.  

Η εταιρεία  - mia electric GmbH -

Να σημειώσουμε ότι η «mia electric GmbH» έχει ξεκινήσει παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων, έχει κλείσει πωλήσεις σε Γερμανικές εταιρείες και οι πωλήσεις σε μεμονωμένους ιδιώτες πελάτες ξεκινούν από το 2012.

Το νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο έχει σχεδιαστεί από τον πρώην διευθυντή σχεδιασμού της Volkswagen Murat Günak.

Το νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο προς το παρόν είναι για κίνηση μέσα στην πόλη, αλλά και επαγγελματικό όχημα μεταφοράς στην πόλη, διαθέτει μια οικονομική κατανάλωση ρεύματος με τυποποιημένη μπαταρία της Mia (8 kWh) και καλύπτει ήδη απόσταση έως 100 χιλιομέτρων. Χρειάζεται μόνο 2,5 ώρες για πλήρη φόρτιση και η κατανάλωσή του κοστίζει περίπου 1,50 ευρώ ανά 100 χιλιόμετρα!  

Η λογική της εταιρείας παραγωγής είναι πως για να δημιουργήσει το ρεύμα φόρτισης χωρίς καθόλου εκπομπές, για το αυτοκίνητο αυτό ακολουθεί μια στρατηγική πωλήσεων: για κάθε πωλούμενο μοντέλο MIA, η εταιρεία φροντίζει για την παροχή νέων δυνατοτήτων παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας, οι οποίες αντιστοιχούν στην ετήσια μέση κατανάλωση ισχύος των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, σε αιολικά πάρκα ή ηλιακή ενέργεια.


Το νέο αυτοκίνητο πόλης θα παράγεται σε μεγάλη κλίμακα από φέτος το καλοκαίρι. Το εργοστάσιο mia στο Cerizay της Γαλλίας είναι προσαρμοσμένο να παράγει ετησίως τουλάχιστον 10.000 μονάδες. «Στόχος μας είναι να έχουμε 5.000 ΜΙΑΣ στους γερμανικούς και τους γαλλικούς δρόμους από την έναρξη της παραγωγής τους  μέχρι το τέλος του έτους 2011», αναφέρει ο Δρ Roman Dudenhausen, Διευθύνων Σύμβουλος της mia. «Η μεγάλη ζήτηση που ανέκυψε από την έναρξη των πωλήσεων δείχνει ότι ο στόχος αυτός είναι αρκετά ρεαλιστικός».  

 Πηγή: ΠΑΤΡΙΣ – http://www.cretalive.gr (7/5/2011)


Γερμανο-Κρητική συνεργασία για Φωτοβολταϊκά και...αυτοκίνητα!

9/5/2011

Οι Γερμανοί παρουσίασαν τη σούπερ- επένδυση για εργοστάσιο φωτοβολταϊκών συστημάτων που θέλουν να ιδρύσουν στην Κρήτη - Εφόσον η συμφωνία "κλείσει", η επένδυση μπορεί να φτάσει ακόμα και το 1 δισ. ευρώ.

 Image

Πρότυπη "πράσινη" περιφέρεια θέλουν να καταστήσουν την Κρήτη οι Γερμανοί επενδυτές, οι οποίοι βλέπουν στο νησί έναν "ηλιόλουστο παράδεισο", ιδανικό για την ίδρυση και λειτουργία εργοστασίου κατασκευής φωτοβολταϊκών συστημάτων.

Οι επικεφαλής γερμανικής εταιρίας – κολοσσού, βρίσκονται στην Κρήτη, στην πρώτη (διερευνητική) φάση, με στόχο να κλείσουν μια τεράστια συμφωνία στον τομέα ανανεώσιμων πηγών ενέργειας ενώ έχουν ως στόχο στο μέλλον και την παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων!

Οι δρ. Edwin Kohl και κ.Jeroen Haberland , πρόεδρος της εταιρίας “Mia electric GmbH“ και διευθυντής της εταιρίας "Circadian Solar", αντίστοιχα, είναι από χθες το βράδυ στην Κρήτη με στόχο να συζητήσουν για την εγκατάσταση ολοκληρωμένων συστημάτων φωτοβολταϊκών συγκεντρωτών.

Το ενδιαφέρον της εταιρίας – κολοσσού εκδηλώθηκε για την Κρήτη, μετά από μεσολάβηση του κρητικής καταγωγής ευρωβουλευτή κ. Χατζημαρκάκη.

Πρόκειται για μια νέα τεχνολογία φωτοβολταϊκών με 30% τουλάχιστον μεγαλύτερη απόδοση και με μειωμένο κόστος παραγωγής. Οι συγκεκριμένοι επενδυτές επισημαίνουν ότι η καθαρή ηλιακή ηλεκτρική ενέργεια που θα παράγουν τα φωτοβολταϊκά νέας γενιάς θα είναι οικονομικά ανταγωνιστική προς τα ορυκτά καύσιμα της ηλεκτρικής ενέργειας.

"Η Κρήτη μπορεί να αποδειχθεί "φάρος ανάπτυξης", μια περιοχή η οποία μπορεί να αξιοποιηθεί με νέες τεχνολογίες και να προσφέρει καινοτόμο έργο" - είπε ο κ. Kohl, ο οποίος χαρακτήρισε, μάλιστα, το νησί "ευλογημένο τόπο" λόγω της εκτεταμένης ηλιοφάνειας, σχεδόν καθ'όλη τη διάρκεια του έτους.

Η γερμανική εταιρεία που εκπροσωπούν οι δύο άνδρες που βρίσκονται στην Κρήτη αγόρασε πρόσφατα μια γαλλική εταιρεία, την πρώτη που κατασκεύασε αυτοκίνητα με ηλιακή ενέργεια. Περίπου 10.000 αυτοκίνητα κατασκευάζονται κάθε χρόνο στη Γαλλία, ενώ τώρα οι Γερμανοί εξετάζουν το ενδεχόμενο να κατασκευάσουν στην Κρήτη τη μονάδα κατασκευής φωτοβολταϊκών συστημάτων, που θα αποτελούν την "κινητήρια" δύναμη των οχημάτων.

Μία τέτοια εξέλιξη θα ανοίξει θέσεις εργασίας στο νησί, ενώ παράλληλα θα καταστήσει τα ελληνικά και μεσογειακά νησιά, τόπους εξαγωγείς.

Τα αυτοκίνητα που κατασκευάζονται είναι ελαφριά και ασφαλή, με χαμηλή κατανάλωση ενέργειας, την οποία λαμβάνουν από μικρή, επαναφορτιζόμενη μπαταρία. Χαρακτηριστικό της οικονομικής κατανάλωσης των αυτοκινήτων αυτών είναι ότι με φορτισμένη μπαταρία, το όχημα μπορεί να διανύσει περίπου 160 χιλιόμετρα, με κόστος, μόλις 1 ευρώ!

Το χαμηλό αυτό κόστος και η οικολογική κίνηση είναι τα κύρια ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του αυτοκινήτου αυτού, έναντι των συμβατικών πετρελαιοκίνητων ή βενζινοκίνητων οχημάτων.

Η ενέργεια προκύπτει όχι από την καύση λιγνίτη (που επιβαρύνει το περιβάλλον) αλλά από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, μέσω των σύγχρονων φωτοβολταϊκών συστήμάτων. Το αυτοκίνητο θα κοστίζει λιγότερο 20.000 ευρώ, ενώ σε χώρες του εξωτερικού, όπως η Γαλλία και η Ολλανδία, η αγορά τέτοιου αυτοκινήτου επιδοτείται (με 5.000 ευρώ στη Γαλλία και 8.000 ευρώ στην Ολλανδία).

Πάντως όπως είπαν οι Γερμανοί, απαντώντας σε ερώτηση, η απόπειρα μετατροπής συμβατικών αυτοκινήτων σε λειτουργούντα με ηλιακή ενέργεια δε θα έχει πολύ καλά αποτέλεσματα, λόγω του βάρους του σκελετού των αυτοκινήτων που θα μειώνουν κατά πολύ την απόδοση του οχήματος.

"Στόχος είναι η αυτονομία του νησιού και η πράσινη ανάπτυξη" - είπε σε δηλώσεις του ο περιεφερειάρχης, Σταύρος Αρναουτάκης, ο οποίος, παράλληλα, εξέφρασε την ευχή να μην απογοητευτούν οι υποψήφιοι επενδυτές, από την ελληνική γραφειοκρατία και τις αγκυλώσεις. 

"Περιοχή - πρόκληση" χαρακτήρισε την Κρήτη ο ευρωβουλευτής, Γ.Χατζημαρκάκης, ο οποίος υπογράμμισε την αναγακιότητα στροφής στην πράσινη οικονομία.

ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΙΤΕ & ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ

Οι δύο ισχυροί άνδρες της γερμανικής εταιρίας επισκέφθηκαν το Ίδρυμα Τεχνολογίας κι Έρευνας όπου συνάντησαν τον κ. Στεφανίδη.

Image 

Ακολούθως συναντήθηκαν με τον Περιφερειάρχη Κρήτης, Σταύρο Αρναουτάκη, ενώ το μεσημέρι θα παραχωρήσουν Συνέντευξη Τύπου.

 Πηγή: http://www.cretalive.gr (9/5/2011)

Επισκέψεις και άλλα!

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 23 επισκέπτες

συνολικά μας έχουν επισκεφθεί...

2428189

Προβολές σελίδων

Σήμερα
Χθές
148
1533

Η IP σας είναι: 3.228.21.186